sonyenisarkilar.blogspot.com

En son çıkan albüm şarkıları sizlerle bu sitede arkadaşlar altta tüm şarkıları dinleyebilirsiniz

Orhan Ölmez 2013 Son Albüm Şarkılarını Dinle

27 Temmuz 2013 Cumartesi0 yorum



Orhan ölmez 2013 şarkılarını dinle Orhan ölmez 2013 dinle Orhan ölmez albüm dinle Orhan ölmez albüm şarkılarını dinle Orhan ölmez tüm şarkılarını dinle Orhan ölmez şarkılarını sırası ile dinle Orhan ölmez tüm albümlerini dinle Orhan ölmez en güzel şarkılarını dinle Orhan ölmez son çıkan albüm şarkılarını dinle

Orhan Ölmez Albüm İçeriliği

1.Orhan Ölmez Yazık Yoksun Yanımda
2.Orhan Ölmez Aşk Beni Sevmedi
3.Orhan Ölmez Canın Gibi
4.Orhan Ölmez Bensiz Aşka Doyma
5.Doyamadık Aşka
6.Orhan Ölmez Bana Bırak
7.Orhan Ölmez İzleri Siliyorum
8.Orhan Ölmez Seni Seviyorum
9.Orhan Ölmez Dön Desem
10.Orhan Ölmez Sabır Lazım
11.Orhan Ölmez Benim İstediğim
CD-2
1.Orhan Ölmez Sana İhtiyacım Var
2.Orhan Ölmez Yanar Dururum
3.Orhan Ölmez Yalvarayım Mı
4.Orhan Ölmez Tekrar
5.Orhan Ölmez Hoşgeldin
6.Orhan Ölmez Su Misali
7.Orhan Ölmez Farkındayım
8.Orhan Ölmez İzin Verme
9.Orhan Ölmez İstemesen Bile
10.Orhan Ölmez Özledim
11.Orhan Ölmez Delirdim

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Şarkı Dinle
Copyright © 2011. Son Albümler 2013 - All Rights Reserved
Template Created by son Albüm Dinle Müzik İndir O Ses TürkiyeO Ses Türkiye İzle
Proudly powered by Yeni Şarkılar Dinle